mandag 11. mars 2013

Blogg ja...

Og der var det 1 mnd siden forrige innlegg!! Mener å huske at jeg lovte dyrt og hellig før jeg dro at jeg skulle være flink til å blogge når jeg var borte, men kan ikke si at jeg har klart å holde det løftet. Men her kommer et innlegg :D

Så hva har vi drevet med siden sist da... tja... Vi har vært på tur til vakre Bardejov. Der fikk vi en liten omvisning og noen historiske fakta, før vi gikk inn i en kirke og tittet.









For et par helger siden dro vi til Poprad og Aqua City for å bade, nyte spa-avdelingen og få massasje :) Vi dro torsdag ettermiddag og kom hjem lørdag formiddag. Hele fredagen tilbragte vi på Aqua City. (Her er link for de som har lyst til å studere nærmere: http://www.aquacityresort.com/en/) Det var en deilig og avslappende dag, og etter mange timer i vann var vi fine og skrukkete! :) 







Sånn ellers har vi begynt med forelesninger. Vi tar basic slovak, multicultural education, children's literature og education of roma. Også er vi ferdig med praksisen i barnehagen, i morgen er den siste dagen. Jeg kommer til å savne alle de nydelige barna, og de superkoselige lærerne! Men vi fikk beskjed om i dag at vi måtte bare komme tilbake på besøk hvis vi kjedet oss og hadde litt tid til overs :)

Så sånn er det :) Livet i Slovakia er slettes ikke så verst ;) Hjemlengselen kommer noen ganger, men det går alltid over igjen! 

Skal prøve å få skrevet neste innlegg før det er gått en måned, men kan ikke love noe :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar